Nabór do Projektu odbywał się będzie na zasadzie dobrowolnych, pisemnych zgłoszeń studentów według ogłoszonego na stronie WWW wzoru (karty zgłoszenia) stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu, prowadzony będzie zgodnie z zasadą równych szans, a procedura rekrutacji Uczestników odbywać się będzie dwuetapowo:
I . Ocena formalna kandydatów na staż – dokonywana będzie na podstawie dostarczonych do Biura Projektu pisemnych zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami i przeprowadzona będzie wg następujących kryteriów:
1) Kryteria dostępu:
- przynależność do grupy docelowej (weryfikacja na podst. danych z systemu ProAcademia), zgodnie z opisem powyżej, SZOP PO WER,
- zaliczone wszystkie przedmioty ujęte w planach studiów.
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków eliminuje zgłoszenie z dalszego rozpatrywania.
2) Kryteria punktowe:
- średnia ocen min. 3,5 (zaświadczenie z dziekanatu) – max. 2 pkt (średnia 3.5-0,5 pkt, średnia 4.0-1 pkt., średnia 4.5-1,5 pkt., średnia 5.0-2 pkt.),
- studenci niepełnosprawni(orzeczenie o niepełnosprawności) – 2 pkt.
3) na podstawie algorytmu kryteriów formalnych i punktowanych tworzona będzie lista rankingowa.
4) Jeżeli powyższa procedura nie pozwoli jednoznacznie przydzielić miejsc na liście, to wówczas zdecyduje kolejność zgłoszeń. Pierwsze osoby na liście rankingowej, w liczbie stosownej do ilości miejsc będą wpisywane na listę uczestników projektu. Pozostałe osoby z listy rankingowej wpisywane będą na listę rezerwową. Studenci z listy rezerwowej będą kolejno włączani na listę uczestników projektu w przypadku zwolnienia miejsc, o ile w chwili włączenia na listę spełniają wszystkie kryteria pobierania wsparcia.
5) Studenci przebywający na urlopie dziekańskim nie będą mogli ubiegać się o wsparcie.
6) Ostateczna selekcja, kwalifikacja kandydatów na konkretne miejsca stażowe będzie miała miejsce w drugim etapie rekrutacji:
II–Ocena merytoryczna kandydatów na staż dokonywana będzie przez firmę przyjmującą na staż, wg procedur obowiązujących w przedsiębiorstwie. Na tym etapie od kandydatów do miejsc stażowych mogą być wymagane dodatkowe dokumenty, takie jak: CV, list motywacyjny lub inne.
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą opisane wyżej dwa etapy rekrutacji zostaną Stażystami z chwilą podpisania trójstronnej umowy o staż.
2. Kobiety i mężczyźni będą mieli zapewniony równy dostęp do wsparcia w ramach projektu.
3. Kandydat jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych zgodnie z zakresem danych osobowych zawartych w załączniku nr 2 oraz do przedłożenia oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w ramach Projektu wraz z wymaganym zakresem danych osobowych, stanowiącym załącznik nr 3. Odmowa udzielenia wymaganych informacji skutkuje odmową udziału w Projekcie.
4. Formularze wszystkich dokumentów aplikacyjnych (Załączniki do Regulaminu) dostępne są na stronie internetowej Projektu http://www.ka.edu.pl/staze oraz w Biurze Projektu.
5. Rekrutacja Uczestników do Projektu odbywać się będzie w sposób ciągły, co najmniej do czasu naboru zakładanej w projekcie liczby uczestników na staże w ramach projektu, w dwóch edycjach:
1) Pierwszy nabór zostanie przeprowadzony w roku akademickim 2016/2017 od 20 czerwca 2016 do wyczerpania limitu liczby uczestników.
2) kolejny nabór zostanie przeprowadzony w roku akademickim 2017/2018 od 20 czerwca 2017 do wyczerpania limitu liczby uczestników
6. Poszczególne terminy zakończenia kolejnych naborów zostaną podane do publicznej wiadomości przez opublikowanie ich na stronie internetowej Projektu oraz w Biurze Projektu i odpowiednim Dziekanacie.
7. W przypadku braku wystarczającej liczby kandydatów zorganizowane zostaną dodatkowe spotkania informacyjne.
8. Organizacja Projektu przewiduje w szczególności udzielenie wsparcia osobom niepełnosprawnym, bez względu na rodzaj niepełnosprawności.
9. Koordynator projektu kontaktuje się pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu do udziału w Projekcie ze wszystkimi Kandydatami z informacją o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu Kandydata do udziału w Projekcie w terminie 14 dni roboczych od zakończenia rekrutacji.
10. Kandydaci mają wgląd do wyników rekrutacji Projektu w Biurze Projektu w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o wyniku rekrutacji, wysłanej na adres e-mail podany przez Kandydata w zgłoszeniu do udziału w Projekcie.
11. Zgłoszenia Kandydatów są archiwizowane prze okres wymagany przez przepisy.
Nabór II 2017 (dla studentów rocznik 2015/2016)
Rekrutacja prowadzona jest w sposób ciągły do wyczerpania miejsc. Kryterium rozstrzygającym o przyjęciu w przypadku niewystarczającej liczby miejsc będzie średnia ocen oraz koljeność zgłoszeń.
Nabór I 2016 (dla studentów rocznik 2014/15)
Rekrutacja prowadzona jest w sposób ciągły.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc dokumenty będą rozpatrywane w turach. Ustala się następujące tury, w ramach których będą tworzone listy rankingowe.
tura 1 - do 25 września 2016
tura 2 - do 25 listopada 2016
tura 3 - do 15 stycznia 2017
Kolejne terminy tur zostaną ustalone w momencie niewyczerpania liczby miejc w roku 2016/17.
Dokumenty do projektu: „Piękny start - staże dla studentów Kosmetologii”.
Regulamin projektu
Załączniki nr 1-3 (Zgłoszenie do udziału w Projekcie, Dane Uczestnika Projektu, Oświadczenie Uczestnika o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wraz z zakresem danych przetwarzanych w Projekcie).
Załącznik nr 4. Umowa trójstronna
Załącznik nr 5. Dziennik stażu
Załącznik nr 6. Zaświadczenie ukończenia stażu
Załącznik nr 7. Opinia i sprawozdanie z realizacji stażu