strona archiwalna
Orzeł
A A A

Media

drukuj drukuj

Nowe media a praktyki komunikacyjne

12-11-2013

 

redakcja naukowa Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Stanisław Jędrzejewski, Joanna Bierówka

 

Kraków 2013, ISBN 978-83-7571-224-7 c: 38,90 zł, c: 36,90 zł

 

W krajobrazie mediów widać coraz bardziej swoistą hybrydyzację - prywatne staje się publicznym, popularny i elitarny obieg kultury zazębiają się, fikcja miesza się z ukazywaniem rzeczywistości. Reality TV jest jednym z wielu przykładów takiego łamiącego konwencje gatunku. Istniejące w internecie zróżnicowanie form i stylów - fora, błogi, serwisy społecznościowe itp. - wskazuje na pilną potrzebę dokładnej i krytycznej analizy procesów i zasobów zaangażowanych w budowę, interpretację i ocenę tych hybrydowych przekazów i gatunków. Takich analiz, opracowań krytycznych potrzebują praktycy pracujący w mediach, decydenci polityczni, ale także opinia publiczna, aby móc krytycznie odnosić się do oferty programowej, poszukując takiej, która gwarantuje autentyczność, zaufanie i odpowiednią jakość produkcji.

 

 

spis treści

 

wprowadzenie

 

Pełna lista Aktualności
Strona archiwalna
Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
https://uafm.edu.pl

Projekt i realizacja: Ideo Powered by: CMS Edito